fredag 23 april 2010

Long time no seeing!!!

Gud vad länge sedan jag skrev! Det känns som en hel evighet. Vart tar tiden vägen? Ja ja det säger alla människor! Men det är ändå en chock! Jag har arbetat så hårt med både arbete och kurs förra terminen men tiden räckte ändå inte till. Inte för att jag hade för lite tid egentligen men för att livet ibland inte gör som man vill. Och så precis är det. Ja, ja har sitter jag och har "rester" kvar på kursen och "rester" att ta hand om i mitt tidigare liv. Suck....... Men deppigaste av allt är att ingen läser min blogg!!!! Men det beror nog på att jag inte underhållit den. Så egentligen är det mitt eget fel som vanligt! Eller hur? Så är det nästan alltid :-)

3 kommentarer:

  1. Hej kompis!
    Jag läste din blogg idag!
    Håller på med min sista uppgift i kursen.
    Sen får det vara...
    Kram från Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej ewa-mona :D Jessica beckman här, ja jo var ju ett tag sen G-hill 06 tror jag.. Hitta din blogg av någon anledning :) Hoppas livet leker!

    SvaraRadera